Kundemøte, to personer prater

Kontakt oss

Ta gjerne kontakt med oss dersom du har spørsmål om vår behandling av dine personopplysninger eller om du vil benytte deg av dine rettigheter.

Vi vil svare deg i løpet av 30 dager etter at vi har mottatt henvendelsen din.

Personvernombud

BKK har et eget personvernombud som bistår med veiledning slik at personopplysninger blir behandlet på en betryggende måte og i tråd med personvernregelverket.

Har du noen spørsmål om eller innsigelser til BKKs behandling av personopplysninger, kan du også kontakte vårt personvernombud ved å sende e-post til personvernombud@bkk.no. Personvernombudet har taushetsplikt, så alle henvendelser blir behandlet med fortrolighet.

Klage til Datatilsynet

Du kan også klage til Datatilsynet dersom du mener at vår behandling av dine personopplysninger ikke er i samsvar med denne personvernerklæringen, eller dersom du opplever at vi ikke oppfyller dine rettigheter i tråd med personvernlovgivningen.

Vi vil sette pris på om du kontakter oss først, slik at vi kan få anledning til å løse saken for deg på en god (minnelig) måte.