Se og administrer dine kundeforhold 

På Mine sider kan du se informasjon om dine nettleieavtaler og administrere ditt kundeforhold hos oss. Vi jobber hele tiden med å forbedre kundeopplevelsen din, slik at det blir enda enklere for deg å være kunde hos oss i fremtiden.

Når du logger inn kan du blant annet se oversikt over forbruk og kostnad for nettleie på alle dine adresser. Den første gangen du bruker de nye kundesidene må du opprette en brukerkonto som du knytter til dine eksisterende nettleie-avtaler. Les mer om dette under.

Første gang du tar i bruk de nye kundesidene

Den første gangen du bruker disse sidene må du opprette en brukerkonto som du knytter til dine eksisterende nettleie-avtaler. Dette kan du foreløpig gjøre på to måter:

  1. Gå til våre gamle kundesider, logg inn og velg "Bytt til nye Mine sider"
  2. Ta kontakt med vårt kundesenter og si ifra om at du ønsker å prøve ut de nye kundesidene.

Problemer med innlogging

Fikk du melding om ugyldig brukernavn eller passord da du prøve å logge inn? Dette kan skyldes:

1. Brukernavnet finnes ikke

Gyldige brukernavn i den nye løsninger er e-postadresse. Dersom du har en brukerkonto som har kundenavn som brukernavn, må du opprette en ny bruker. Se beskrivelsen under Første innlogging over.

2. Brukernavn eller passord er feil

Følg lenken bak Husker du ikke passordet? på innloggingssiden. Da vil du motta en e-post til e-postkontoen du har som brukernavn. E-posten inneholder en lenke for tilbakestilling av passordet.

Mest stilte spørsmål

Kan jeg bruke de gamle Mine sider selv om jeg har opprettet en bruker for de nye?

Ja, den gamle innloggingen din vil fortsatt være mulig å bruke inntil videre. Du logger inn med det brukernavnet og passordet du opprettet på de gamle kundesidene. Om du ikke husker disse kan du velge "Glemt passord".

Les mer