
Se og administrer dine kundeforhold
På Mine sider kan du se informasjon om dine nettleieavtaler og administrere ditt kundeforhold hos oss. Vi jobber hele tiden med å forbedre kundeopplevelsen din, slik at det blir enda enklere for deg å være kunde hos oss i fremtiden.
Når du logger inn kan du blant annet se oversikt over forbruk og kostnad for nettleie på alle dine adresser. Den første gangen du bruker de nye kundesidene må du opprette en brukerkonto som du knytter til dine eksisterende nettleie-avtaler. Les mer om dette under.
Første gang du tar i bruk de nye kundesidene
Den første gangen du bruker disse sidene må du opprette en brukerkonto som du knytter til dine eksisterende nettleie-avtaler. Dette kan du foreløpig gjøre på en av tre måter:
- Opprett bruker, logg inn og klikk på Hent mine kundedata. Deretter blir du bedt om å oppgi kundenummeret til nettleieavtalen din.
- Gå til våre gamle kundesider, logg inn og velg Bytt til nye Mine sider
- Ta kontakt med vårt kundesenter og si ifra om at du ønsker å prøve ut de nye kundesidene.
Har du brukt våre gamle innloggede kundesider tidligere, og ønsker å logge inn der i stedet? Gamle Min side vil vil være tilgjengelig i en overgangsperiode.
Problemer med innlogging
Fikk du melding om ugyldig brukernavn eller passord da du prøve å logge inn? Dette kan skyldes:
1. Brukernavnet finnes ikke
Kontroller at du prøver å logge på med samme påloggingsmetode og brukernavn som du har brukt tidligere. Gyldige brukernavn i den nye løsninger er e-postadresse. Dersom du har en brukerkonto som har kundenavn som brukernavn, må du opprette en ny bruker.
2. Brukernavn eller passord er feil
Følg lenken bak Husker du ikke passordet? på innloggingssiden. Da vil du motta en e-post til e-postkontoen du har som brukernavn. E-posten inneholder en lenke for tilbakestilling av passordet.