Se og administrer dine kundeforhold 

På Mine sider kan du se informasjon om dine nettleieavtaler og administrere ditt kundeforhold hos oss. Vi jobber hele tiden med å forbedre kundeopplevelsen din, slik at det blir enda enklere for deg å være kunde hos oss i fremtiden.

Når du logger inn kan du blant annet se oversikt over forbruk og kostnad for nettleie på alle dine adresser. Den første gangen du bruker de nye kundesidene må du opprette en brukerkonto som du knytter til dine eksisterende nettleie-avtaler. Les mer om dette under.

Første gang du tar i bruk de nye kundesidene

Den første gangen du bruker Mine sider må du opprette en brukerkonto som du så knytter til dine nettleie-avtaler.

Du kan velge én av to påloggingsmetoder, som gjelder hver gang du logger på:

  • Din Google-konto (du slipper å huske brukernavn og passord)
  • E-postadresse og egenvalgt passord

Etter pålogging kobler du brukerkontoen din til nettleieavtalen din. Dette gjør du bare én gang. Hvis du har flere nettleieavtaler, kan du velge å koble til flere.

  1. Klikk på Hent mine kundedata.
  2. Oppgi kundenummeret til nettleieavtalen din

Ta kontakt med vårt kundesenter dersom du trenger hjelp i prosessen.

Mest stilte spørsmål

Kan jeg bruke de gamle Mine sider selv om jeg har opprettet en bruker for de nye?

Ja, den gamle innloggingen din vil fortsatt være mulig å bruke inntil videre. Du logger inn med det brukernavnet og passordet du opprettet på de gamle kundesidene. Om du ikke husker disse kan du velge "Glemt passord".

Jeg får beskjed om at brukernavn eller passord er ugyldig når jeg prøver å logge inn

Vi vet at det er irriterende når pålogging ikke fungerer på første forsøk. Men vi tror vi har ei løsning for deg. Prøv følgende tiltak:

  1. Har du husket å opprette brukerkonto? Hvis ikke, velg Registrer deg i påloggingsvinduet og opprett konto.
  2. Kontroller at du bruker samme påloggingsmetode som du brukte da du opprettet brukerkontoen. Dersom du registrerte deg med Google-pålogging (ingen brukernavn og passord), bruker du dette nå også. Dersom du registrerte deg med egen e-postadresse og passord, prøver du dette i stedet.
  3. Hvis du har registrert deg med e-postadresse og passord (ikke Google-pålogging), og har glemt passordet, kan du tilbakestille passordet ditt ved å klikke på Husker du ikke passordet? i påloggingsvinduet.

Ta kontakt med vårt kundesenter dersom du trenger hjelp i prosessen.

Les mer